Saturday, February 12, 2011

Happy Birthday Puteri Mira

Assamualaikum.. 


Happy bithday to my little niece yang berumur 7 tahun.. Happy birhday to Puteri Nuramira Isabella bt Kamalsah.. Si cilik yang periang dan manja ni dah besar rupanye.. Lahir pada 8/2/2004.. Seorang mak cik yang baik tidak mahu membelikan hadiah kepadanya berbentuk material tetapi kasih sayang yang terbaik untuk mira.. Huhuhu.. 


Possing terbaik!

Amira ni anak kesayangan abang long saya.. Sebab tu kami sambut ulang tahun kelahirannya dengan parti makan bersama keluarga tercinta.. Yang kelakarnya, dia sempat lagi merajuk dan menangis sebelum kitaorang wat birthday party untuknya.. Papanya tak layan kerenah dia yang suruh beli kek, sebab tu melalak ditambah dengan amaran keras dari abang long saya supaya TIDAK membenarkan amira ke dapur.. Hahaha.. Kasian de lo... Meh view beberapa gambar yang sempat saya snap..

Ni la keknya.. Comel doremon tu..


Tiup kuat2 ye, bagi api tu hilang.. 

Cewah.. Muka malu2 cat pulak.. baru reda dari nangis ni..

Abangnya pun nak menyebuk sekali potong kek..

Yang paling syoknya, abang long saya yang masak semua menu di bawah ni.. Paling saya suka, ayam masak blackpaper.. Memang masyukkkkkkkk perut la... 5 ketul ayam saya ngap.. Lagi istimewa ada menu 'SHELL' ni.. Tak pernah saya makan sebelum ni..Rasa masakan sedap cuma SHELL ni hanyir sikit.. Maybe  belum berapa masak kot.. Cara basuhnya dah betul..So, kesimpulannya, SHELL tak laku seperti PETRONAS...  Sup pulak, kali ni abang long saya tukar ke sup ketam.. Sedap!!! Kerang dah biasa kami makan.. Tetap habis semua makanan ni.. Gendang gendut tali kecapi, kenyang perut suka hati dan tido... Hahaha

Sedapkan menunya.. Nyam.. Nyam..

'SHELL' yang dimakan oleh kami..

Tiada motif cuma agak comel..

Kami hanya buat ringkas je dengan doa selamat.. Semoga adik mira dipanjangkan umur, ceria-ceria selalu.. Dengar cakap papa dan mama, jangan nakal-nakal dan yang paling penting, rajin-rajin belajar.. Adios..

No comments:

© . | Blogger Template by Enny Law