Saturday, February 12, 2011

Perkahwinan Armin & Yani

Assalamualaikum...

Morning semua... Wah....Sudah lama rasanya tak update blog dengan isu-isu semasa kehidupan saya... Sadis seketika... Hehe.. Minta maaf ye, kadang kala kesibukkan melanda diri, ditambahkan pulak dengan kekeringan susunan ayat sampaikan banyak entri yang tertinggal dan tak diedit lagi... Huhu... Ok, su kena move sekarang sebelum mengarut lebih lama lagi.. Push!!

29/01/2011 yang lalu, kawan sekampung+ 1 sekolah rendah+ 1 sekolah menengah  dari form 1 until form 6, dia KAHWIN! Alhamdulillah... Dah lepas kawan saya seorang ni.. Saya tak dapat pergi ke majlis tu.. Maaf ye yani.. Kebetulan ptptn tak masuk, tiket saya dah beli 1hb 2, so, kiranya membazir la kalau saya beli tiket lain kan?? Memang rasa macam kecewa juga la, sebab kawan yang dah lama kenal, bila dia kawin, saya pulak tak datang... Sadis lagi la.. Tapi kawan baik yani, merangkap kawan saya juga ada di sana.. At least dapat juga la saya melihat foto-foto dia kawin.. Sila skroll ke bawah..


Elly dan yani (best friend ni)

Dan husband dia pulak kawan kami juga.. Umur sebaya la katakan.. Husband dia dulu-dulu time kanak-kanak rebina (sekolah rendah), suka sangat mengejek nama bapak orang.. Ish, memang nakal la.. Tapi itu semua dulu kan armin??? Hehe.. Muka ang sama je mcm kanak-kanak dulu, tak berubah pun.. Macam takde seri la masa nak kawin... Huhu.. Saya bercanda je, jangan marah la pengatin baru.. 


Malam berinai.. Pasangan yang memang padan
Memang dah tertulis jodoh dieorang satu kampung + sebaya + kawan kami.. Rumah armin pun tak jauh dari rumah saya.. Bestnya dapat 1 kampung, merajuk rumah mak, balik rumah mak mertua.. Jalan kaki pun bole kan yani?? Tak jauh pun rumah mak mertua dengan rumah ang.... huhuhu.. Ni yang saya nak cari jodoh 1 kampung la, kawan-kawan, ada tak yang nak meminang saya??? (tetiba terasa gedik-gedik pulak)...

Cantiknya ang bila dah jadi permaisuri sehari...

Dieorang berempat ni best friends together-together

Masa persandingan..

Seperti 2 merpati sejoli... Sesuai sangat... 

Kalau tak silap saya, armin ni salah seorang tentera laut.. Ye ke?? Tengok baju dia tu.. Lebih kurang sama je dengan uniform tentera laut.. Bertuah la ang yani... Hehe.. Dah berjaya juga kawan-kawan saya ni.. Tapi ni bukan hanya sekadar pinjaman baju dari mak andam pulak... Hehehe

Masa makan berdamai..

Sedapnya kek tu.. ada cup cake lagi...

Agenda potong-memotong pulak..Terselah kebahagiaan..

Cantik baju tapi kurang menyerlah mutiara dan labucinya..

Antara kawan-kawan saya yg turut hadir.. Eh, baju merah tu saya mcm kenal je..

Elly and Zali macam sesuai je... Jeng.. Jeng..

Tahniah buat pasangan kawan saya, Armin dan Haryani.. Semoga korang berbahagia sehingga ke akhir hayat.. Cepat-cepat dapat anak tau.. Mesti comel kan nanti.. Elly and Zali bila lagi???? Cewah, saya cakap macam dieorang bakal menempuh alam perkahwinan pulak... Gambar ni semua saya ambik dari Mukabuku Elly... Jangan marah na.. Adios.. Mak! Nak kahwin!!

No comments:

© . | Blogger Template by Enny Law