Saturday, February 12, 2011

Kahwin lagi

Assalamualaikum...


Buenas tardes everyone.. !Hola!.. Dalam kesibukkan saya sedang melatih diri untuk bercakap dalam bahasa spanish, tetiba diri terpanggil untuk menaip entri.. sebelum ni dah banyak entri pasal kahwin, kali ni pun sama... Wink...wink.. Tak sempat nak masukkan cerita yang ni dalam entri lain.. Nanti tak syok.. 

Tanggal 5/2 yang lepas, saya sememangnya sibuk dengan agenda tersendiri terutamanya agenda majlis kahwin abang saya.. Tapi tak dilupakan kawan saya, Juliza Jum or nama kampung glamour dia, manja, telah melangsungkan perkahwinan.. Majlis dia saya dapat pergi walaupun sekejap je.. Dah petang pulak tu saya datang, time dia tengah wat agenda memotong kek.. Saya ingatkan tak sempat nak salam and jumpa face to face dengan dia, tapi alhamdulillah.. Dapat juga bersalam dengan dia.. Kata orang nak ambik berkat pengantin.. Hahaha.. Saya pergi pun bersama mak and abah saya.. Takde kawan yang nak diajak, so bawak la sekali mak abah.. nampak sikit yang saya ni anak manja.. Haha.. 


Suap ju, jangan tak suap.. Romantika betul..

Tahniah ya ju, walaupun saya takde bagi apa-apa hadiah kecuali menyumbang sedikit wang, tapi saya sentiasa doakan kebahagiaan rumahtangga ang berkekalan ke akhir hayat.. Cepat-cepat dapat anak tau.. Hehehe... Bile pulak turn aku ea???? 
Tiada motif...

Dah.. dah.. nak pi sambung hafal skrip.. Pakar pemakanan akan menjelma tidak lama lagi.. Adios...

No comments:

© . | Blogger Template by Enny Law