Monday, March 21, 2011

Kehilangan Title

Assalamualaikum..


Entri kali ni memang langsung dah takde idea nak bagi tajuk apa.. Mybe sebab kepala merangkap otak saya dah tersekat sikit dengan pembentukkan ayat assgmnt kot.. Huhu.. Ditambah pulak dengan tak tahu nak story mory apa untuk entri kali ni tapi tangan laju je menaip apa je yang terlintas difikiran... Hehe.. Jangan marah ye readers ku...

Pagi tadi saya punye kelas cuma ada 1 je sebab kelas lagi 1 tu BATAL.. Dengan semangat waja dan berjalan riang gembira nak pi daftar pratikum/pratikal.. Nasib baik time saya dan kawan-kawan saya sampai, dah tak ramai student.. Ok, pilihan tempat pratikum saya di Johor Bharu dan Batu Pahat.. Saya dah malas nak keluar jauh-jauh tapi ianya belum tentu lagi saya dapat dalam negeri Johor.. Harap-harap dapat la kat Johor.. Dah penat nak merantau jauh-jauh, tu belum fikir lagi kang kalau jodoh dapat orang luar negeri, macam mana pulak nak handle kan??? Huhu.. Nama pon daftar, tak sampai 5 minit dah siap..

Saya S.A.Y.A.N.G UUM
Lepas menjalankan tugas sebagai graduan yang bakal menjejakkan kaki untuk pratikum, saya pon ambik keputusan untuk terus ke pejabat CeDi.. Nak ambik sijil bengkel 2 semester lepas... Gilerr lame sijil tu.. Tup.. Tap.. Tup.. Masuk je pejabat tu, kak shima cakap sikit lame-lame dah tak tahu letak di mana.. Ok, sadis jap.. Sob.. Sob.. Sob.. Nasib baik kak shima tu baik dan comel orangnya, die suruh tulis nama, no ic, nama program dan bila tarikh program tu.. Dia nak buatkan sijil tu semula.. Best! Best!.. Cuma saya kurang berkenan dengan seorang staf ni kat pejabat tu, muka die tegang semacam je masa kami tanya.. Senyum pon tak kat kami.. Geram betul.. Mujur la ada kak Shima.. Sejuk sikit hati ni.. Cewah.. Ayat macam nak memikat kak Shima tu je..

Kami sentiasa bergambar di mana-mana

Tutup citer pasal CeDi tu.. Malas nak fikir.. Sekarang ni kepala tengah berserabut dengan campus life la.. Assgmnt, event management, mid term exam, oral spanish, kajian penyelidikan... Sekusut mana pon diri saya, saya still maintain dengan badan yang kurus dan muka yang ceria seperti picute di bawah ni... Hehehe..

Motif : Tunjukkan keceriaan anda

Nak sambung balik ayat yang dah terputus bagi melengkapkan assgmnt saya ni.. Adios... Jom Tidoq... Hahahaha...

2 comments:

Unknown said...

wah tempat praktikum bakal di tempat akak tue..Jb / batu pahat...

sweet gurl said...

Hehehe.. Tak tau la mne satu yang bakal su dapat.. kita tnggu je la sem 8.. :)

© . | Blogger Template by Enny Law